Hygienteknik skänker 10 procent av era inköp till Surahammars IF

Hygienteknik AB, som sen tidigare är en värdefull och omtyckt sponsor till föreningen meddelar nu att man utökar stödet genom att skänka 10 procent av summan på alla privata inköp i deras butik till oss i Surahammars IF

Det här innebär att alla ni som åker till Hygientekniks välsorterade butik och handlar städ och hygienprodukter (och betalar med kort), säger till i kassan i samband med betalning att ni vill stötta Surahammar.

Vips! Låter Hygienteknik 10 procent av inköpssumman gå tillbaka till vår förening som ett extra sponsorstöd. Vilket fantastiskt initiativ från Stefan & Co på Hygienteknik.

Stort tack för att ni vill hjälpa oss att bli en starkare förening.

Den här dealen gällde sen tidigare de företag som handlar hos Hygienteknik om de säger till i samband med order. Nu gäller det alltså även er privatpersoner när ni handlar i butiken. Så börja planera redan nu. Stuva in er i bilen i veckan som kommer, styr mot Västerås och butiken som ni finner på Långängsvägen 2. Den har öppet måndag till fredag 7-16.

Läs mer om produkter och utbud på:

OBS! Kom ihåg att säga till i kassan innan betalning att just du vill sponsra Surahammars IF med dina inköp.

Hygienteknik AB
Långängsvägen 2, Västerås