Köp produkter från Gutz och stötta våra ungdomslag

Med start den 1 november börjar våra ungdomslag i Surahammars IF sälja underkläder och andra produkter från företaget Gutz. Alla intäkter från denna försäljning av trendiga sport- och underkläder går direkt til föreningens ungdomslag. Pengar som de kan använda till läger, cuper, träningsmaterial eller annat som de vill göra.

Alla varor hos Gutz säljs för 200:- per produktpaket och i utbudet hittar vi snygga t-shirts, sköna strumpor, trosor, boxershorts med mera. Passa på att köpa något fint till dig själv, eller varför inte som julklapp till någon du tycker om. Pengarna går som sagt till det som är föreningens framtid – våra barn och ungdomar.

Alla våra ungdomslag säljer dessa produkter via sina egna kanaler och kontaktnät ut mot föräldrar, morföräldrar, arbetsplatser med flera. Prata gärna med de du känner inom föreningen om du är intresserad av att handla direkt av någon här i Sura.

Men om du inte bor på orten eller inte har någon bekant som är aktiv i något av våra ungdomslag så kan du ändå göra ett klipp och stötta våra ungdomar. Via länken nedan kan du gå in på vår försäljningssida hos Gutz och själv köpa dina produkter och överskottet från just ditt köp går då tillbaka till Surahammars IF:s ungdomssektion. Ditt beställda paket kommer till ditt närmaste postombud.

Gutz – Surahammars IF

Nu hjälps vi åt att göra en insats för våra ungdomar och samtidigt ge oss några snygga och sköna plagg.