Säsongskortsförsäljning 2022/23

Inom kort påbörjar vi försäljningen av säsongskort för säsongen 2022/23. Vi hoppas att ni är många som vill säkra en plats i ishallen och stötta oss i jakten på nya segrar. En nyhet är att du nu kan köpa säsongskort inklusive sittplats.

Fjolåret blev verkligen en stor sportslig succé och nu laddar vi på olika sätt upp för den säsong som väntar. Killarna i laget kämpar hårt med fysträningen, i Surahallen förbereder vi några mindre ombyggnationer och här på nätet påbörjar vi nu marknadsföringen och försäljningen av säsongskort.

Med ett säsongskort får du följa hela resan, från träningsmatcherna i september, via seriematcherna som startar i oktober och vidare in i vad vi hoppas ska vara Allettan och varför inte en nivå till under våren 2023.

Vi har gjort vissa justeringar i prissättningen men framför allt i möjligheterna för dig som supporter att följa dramatiken på ett sätt som passar dig.

Säsongskort inklusive personlig och numrerad sittplats. 1 900: –

Säsongskort som berättigar till entré på ståplats/ej bokade sittplatser 1 400: –

Är du osäker på hur ofta du kan gå men vill ändå vara säker på att få sitta bekvämt när du väl besöker Surahallen? Ja då kan du paxa en sittplats. Sen går du på de matcher du vill och löser då entré för varje specifikt tillfälle.

Paxad sittplats utan säsongskort: 500:-

Säsongskort eller paxad stol beställer du via formulär som du finner under fliken ”biljetter”. Betalning sker via Swish.

Vi ses på läktarna i Surahallen i vinter.

SURA BLÅ – ELDA PÅ