Tack för din insats!

Idag kan vi meddela att Christofer Udd inte kommer att spela i Surahammars IF kommande säsong.

Christofer har haft en familjesituation som gjort att han inte kunnat ta beslut under sommaren om fortsatt spel och så som truppen ser ut i dagsläget så har vi 8st backar på kontrakt vilket gör att backsidan är full.

Vi från Surahammars IF vill tacka honom för hans insats med 12 säsonger och 473st matcher i Suratröjan.

Lycka till i framtiden

Christofer Udd

”Jag vill passa på att tacka alla Suringar som brinner för Surahammar IF, ni som stöttat oss i vått och torrt. Det har varit en ära att få representera klubben där jag startade i hockeyskolan & hela vägen upp till A-laget.

Jag har burit tröjan med stolthet och den vändning föreningen har gjort dom senaste säsongerna har vi gjort Tillsammans! Spelare – Ledare – Funktionärer – Idéella krafter & Supportrar”

Tusen tack för att jag har fått varit med på resan.

På återseende 💙❤️

Christofer Udd #33