Tvåvägscenter klar!

Det står nu klart att nästa nyförvärv är den 21 årige centern Johan Franzén senast i Huddinge IK.

Johan har trots sina 21 år hunnit med 74 matcher i Hockeyettan med tidigare nämnda Huddinge. Vi snackade lite med Johan och såg vad han hade att säga om att komma från storstaden till Surahammar inför nästa säsong.

– Sura är en förening jag hört mycket gott om och efter en bra dialog med Mähler så kändes det som rätt steg att ta. Jag tror och hoppas att vi kan få till något riktigt bra kommande säsong!

Berätta lite om dig själv

– Jag är 21 år gammal och är född och uppväxt i Stockholm, jag är en tvåvägsspelare med uppsida i offensiven men som samtidigt ser stort värde i spelet över hela banan

Vi tackar Johan för snacket och ser fram emot att se honom i Suratröjan nästa säsong!