Dags att anmäla ditt barn till hockeyskolan

Lördagen den 7 oktober startar årets upplaga av Tre Kronors Hockeyskola hos oss i Surahammars IF. Hockeyskolan är öppen för pojkar och flickor födda 2016, 2017 och 2018, och nu börjar det bli dags att anmäla ditt barn.

Vår populära hockeyskola är första mötet med vår förening och den fantastiskt roliga sporten ishockey. Med hjälp av våra duktiga och engagerade ledare så får era barn lära sig grunderna i skridskoåkning och klubbhantering med fokus på lek och kamratskap.

Har du ett barn som är född 2016, 2017 eller 2018? Nu har anmälan öppnat för kommande säsongs hockeyskola så tveka inte. Anmäl han/henne redan idag så att ni har en plats säkrad när allt drar igång i höst. Då man gör två år i hockeyskolan innan man går vidare till ett lag så är det viktigt att ni som hade era barn i hockeyskolan första gången förra året anmäler barnet även till årets hockeyskola.

Klicka på länken nedan och läs mer. Obs! Du måste scrolla ner på sidan för att komma till anmälningsformuläret.

Anmälan Tre Kronors Hockeyskola – Surahammars IF

Hjärtligt välkomna till Surahallen och oss i Surahammars IF