Information inför Open Ice

Inför fredagens öppna träning där våra barn får vara med och spela med sina idoler i A-laget så vill vi berätta om en del praktiska detaljer för att göra kvällen så lyckad som möjligt.

Vi förväntar oss mycket folk till Surahallen på fredag kväll mellan 18.00-19.30 när A-laget ska sy ihop säsongen med en sista gemensam träning där ni får möjlighet att tacka av, och hylla killarna för en fantastisk säsong.

I samband med träningen så är det först en öppen träning för alla barn som vill åka med sina idoler. Den öppna träningen äger rum mellan 18.00-18.40.

Ombyte för barnen sker hemma eller i omklädningsrum 1-4 från 17:30.

När den öppna träningen avslutas 18:40 så fortsätter A-laget med en lättare träning medan barnen går ut och byter om.

Strax efter 19:00 kommer vi börja dela ut de autografaffischer som vi tagit fram och som barnen använder för att ta autografer när träningen avslutas 19.30. OBS! En affisch per barn.

För att göra autografskrivningen så smidig som möjligt kommer A-lagsspelarna vara kvar på isen och ställa upp sig på rad utmed sargkanten när träningen är över. Därefter kommer vi släppa in ett tiotal barn per gång i spelarbåset som på led går förbi spelarna med sina affischer och låter killarna skriva autografer enligt löpande band-principen.

Vi hoppas att vi får en härlig kväll med mycket känslor och många barn (och vuxna) på plats som kan skapa en fin och värdig avslutning för den spelartrupp och lagledning som glatt så många under säsongen som gått.