Surahammars IF J20 söker nya spelare

Då vi nåtts av nyheten att några av killarna som spelade i vårt J20-lag division 1 förra säsongen tänker sluta med ishockey, så söker nu vi i Surahammars IF nya spelare som kan hjälpa oss att öka konkurrensen och samtidigt göra vårt J20-lag komplett.

Är du en spelsugen kille född 2004/05 som vill ta ett omtag på hockeyn i en ny miljö, med härliga lagkamrater, duktiga och välutbildade ledare i en mindre förening som kan erbjuda mycket speltid och gott om träningstider? Då tycker vi att du ska prova en säsong hos oss i Surahammars IF.

Surahammars IF är en förening på väg framåt. A-laget har tagit stora kliv de senaste åren och är nu återkommande i toppskiktet av Hockeyettan. Ett nytt J18-lag är under uppstart och vi har flera duktiga ungdomslag med framtidens lirare. Nu vill vi att just du blir en del av vinterns J20-lag.

Nyfiken? Ta kontakt med lagledaren Tomas Udd för mer information om upplägg, kostnad, utvecklingsmöjligheter m.m.

Tomas Udd: 070-338 13 64 eller via mejl: [email protected]