Surahammars IF söker personer till Styrelsen

Vill du vara med och bidra i föreningen?

Styrelsen söker nu ideella krafter till nästkommande säsong. Här nedan ser du de poster som efterfrågas och en kort beskrivning på uppdraget.

• Ordförande: Leda och fördela föreningens olika delar. Deltaga på sammankomster som krävs av föreningen så som ordförandemöten i Hockeyettan, Västmanlands hockeyförbund m.m
  • Fastighetsansvarig: Som fastighetsansvarig fungerar du som en länk mellan kommunen och föreningen.
  • Istidsansvarig: Fördela och ta emot bokningar av istider.
  • Ungdoms- / Junioransvarig: Sammankallande för ledarträffar. Förmedla information mellan ungdomsledare och styrelsen. Sköta medlemsregister och hjälpa till omkring arrangemang / A-lagsmatcher.

Känner du att du vill hjälpa till på någon av ovan punkter eller något annat i föreningen så hör av dig för mer information.

Surahammars styrelse
Ordförande Theres Henning