Totalbyggen ny huvudpartner till oss i Surahammars IF

Engagemanget för vår kära förening håller i sig. I veckan blev det klart att Totalbyggen går in som huvudpartner till föreningen och därmed ansluter sig till den skara företag som på senare tid klivit in och gett sitt stöd i kampen för att skapa en ljusare framtid för oss i Surahammars IF.

Vi i Surahammars IF är väldigt glada och tacksamma över att Totalbyggen vill vara med oss på resan in i framtiden. Totalbyggen som grundades 2014 sysslar med allt ifrån projektledning till nybyggnationer och entreprenad. Företaget har sin bas i Västerås och är en trygg, kompetent och pålitlig partner i både små och stora projekt.

Du kan läsa mer om hur vår nya huvudpartner Totalbyggen kan hjälpa just dig genom att besöka deras hemsida via länken nedan.

Totalbyggen i Västerås AB

Återigen stort tack till Totalbyggen för ert stöd. Ett stöd som vi vet gör stor skillnad i vårt arbete med att säkra en fungerande och livskraftig förening även i framtiden.