Välkomna på årsmöte

Det har nu blivit dags att bjuda in till årsmötet där vi ska avhandla säsongen 2022/23 och sammanfatta verksamhetsåret som varit. Under årsmötet kommer vi även välja den nya styrelsen, som i samarbete med våra medlemmar, ledare och partners ska staka ut och leda Surahammars IF in i en framtid som förhoppningsvis är både ljus och framgångsrik för hela föreningen, från minsta ungdomslag upp till A-laget.

Årsmötet är öppet för alla, däremot är det enbart medlemmar som har rösträtt under mötet.

Ni kan fram till 14 dagar innan årsmötets start inkomma med skrivelser, frågor, och synpunkter kring föreningens och styrelsens arbete till [email protected].

Det går också att fram till och med årsmötesdagen inkomma med förslag på styrelsemedlemmar via sms till valberedningens ordförande Pelle Walhgren tel: 076 768 98 41

Årsmötet äger rum torsdagen den 15/6 klockan 18:00 i Surahallen.