Vi söker fler helgvaktmästare

Är du en ordningsam person? Har du tiden och viljan att göra skillnad i arbetet med att stärka oss i Surahammars IF? Då kan du vara den helgvaktmästare vi behöver för att säkra driften i Surahallen under säsongen som väntar.

Vi i Surahammars IF bedriver vår verksamhet i Surahallen under perioden augusti-april. Under veckorna (måndag-fredag) tar den duktiga personalen från Surahammars kommun hand om driften och skötseln av Surahallen. Men som en del i vårt arbete för att minska kostnaderna för föreningen, så har vi i Surahammars IF i många år tagit ansvar för vaktmästarsysslan för att själva lösa helgernas träningar och matcher i utbyte mot en hyresreduktion. I korthet innebär det att flera av våra eldsjälar tar hand om spolning av is, städning av allmänna utrymmen och låsning/upplåsning/larmning av ishallen.

Vi har just nu ett litet men ovärderligt gäng fantastiska eldsjälar som hjälper oss att hålla ishallen öppen. För att minska belastningen på dessa killar och säkerställa ett bra schema och en beredskap i händelse av sjukdom så behöver vi bli fler. Där hoppas vi att du vill kliva in. Är du över 18 år, ordningsam och kan tänka dig att avvara några lördagar och söndagar under säsongen för att säkerställa en fräsch ishall och en väl fungerande verksamhet? Vi ser till att du får den introduktion/utbildning du behöver.

Är du intresserad av att hjälpa till?
Kontakta Mattias Forsberg: 076-103 35 23