Vill ditt företag synas i våra hockeysändningar i vinter?

Ni har väl inte missat att vi i Surahammars IF livesänder ett 20-tal hemmamatcher från Hockeyettan varje säsong? I dessa högkvalitativa sändningar med bra geografisk spridning så har vi gott om utrymme för reklam om just ditt företag.

Sedan säsongen 2017/18 har vi i Surahammars IF varje vecka kunnat erbjuda hockeysupportrar runt om i landet spännande matcher från Hockeyettan. I våra sändningar från Surahallen där vi med avancerad teknik, bra bild och ljud, proffsiga kommentatorer, pålästa experter, repriser och intervjuer bjuder tittarna på all dramatik med hög kvalitet finns också ett ypperligt ”skyltfönster” för företag som vill synas.

Surahammars IF är en liten förening. Resurserna är begränsade och därför behöver vi med hjälp av er säkra en fungerande verksamhet på alla plan. Den utrustning som vi använder i våra TV-sändningar börjar nu tyvärr få några år på nacken och det krävs att vi skrapar ihop en viss budget för att löpande kunna byta ut kamera, kablar, dator, mikrofoner och annat när de börjar gå sönder. Allt för att säkerställa sändningar utan avbrott och med en fortsatt hög kvalitet.

Vi söker därför dig som med reklam för ditt företag vill synas tillsammans med oss och samtidigt säkra den utveckling vi behöver för att det inte ska bli svart i rutan i vinter.

Alternativen är många. Kanske vill ni sponsra matchens powerplay, boxplay, powerbreak, eller bara få lite reklam i pauserna? Bara fantasin sätter gränser. Vi kan erbjuda rörligt material (exempelvis kortare reklamfilm från er verksamhet), alternativt en logotyp i bild med enklare speakertext.

Om ni vill sponsra med reda pengar eller om ni sitter på möjligheten att i utbyte mot reklam hjälpa oss införskaffa den teknik vi behöver spelar mindre roll för vår del. För oss är det viktigaste att vi skapar ett mervärde för er som företag samtidigt som vi får möjlighet att fortsätta med det roligaste och viktigaste som finns. Att sända hockey live från Surahallen och samtidigt marknadsföra Surahammars IF som förening.

Nyfiken på hur vi ska kunna hjälpa varandra? Vill du bli en viktig del i vår fortsatta TV-satsning?

Skicka ett mejl till: [email protected] eller ring mig på: 076-103 35 23 så kan vi diskutera saken.

Exempel på highlights från en match förra säsongen kan du se via länken nedan:

Highlights Surahammars IF – Borlänge HF 3-1 (hockeyettan.se)