Vill du bli en del av mediateamet?

Har du ett stort hockeyintresse och samtidigt en fallenhet för att utrycka dig i ord, bild och text? Är du intresserad av webbpubliceringar och livestreaming? Då kanske just du borde bli en av våra nya kompisar i det mediateam som bevakar Surahammars IF.

Vi är i dagsläget ett gäng eldsjälar som hjälps åt att helt ideellt och på vår fritid bevaka och förmedla vad som händer i föreningen. Huvudfokus och det som kräver mest resurser är de livesändningar vi producerar från a-lagets hemmamatcher i Hockeyettan. Matcher som sänds via Hockeyettan Play. Men vi skriver även mindre artiklar på vår hemsida och gör löpande webpubliceringar på Facebook och Instagram om hela föreningens verksamhet.

För att säkerställa en bredare och kvalitativ bevakning av föreningens alla lag och fortsätta leverera de TV-sändningar som fått stor uppmärksamhet och uppskattning från både ligaorganisationen och våra tittare så skulle vi behöva bli några till. Några som oavsett kön, ålder eller tidigare erfarenhet brinner för webbpubliceringar, livestream och hockey och som har ett språkligt intresse och tilltal som funkar i våra sociala kanaler.

Då vi som jobbar med artiklar, inlägg och livesändningar är självlärda och främst utvecklats genom hårt jobb och ett stort intresse så kräver vi inte heller att du har några förkunskaper. Vi hjälps åt att både utveckla och hjälpa varandra till att bli bättre, varje dag. Engagemang, attityd och kärleken till uppgiften är viktigare än förkunskaper. Skulle det ändå vara så att du har lite mediabakgrund så ser vi det så klart som en extra fjäder i hatten.

Om just du vill kliva in och göra skillnad och samtidigt få nya kompisar i ett härligt gäng med en stark gemenskap så bjussar vi på många skratt, lite korv och dricka som tack. Räkna med en rolig höst/vinter i Surahallen

Vill du veta mer? Vill du ses en kväll för mer information och lite fika?
Kontakta oss redan idag. Du kommer inte att ångra dig.

Kontakt: [email protected]

Alternativt sms 0720450105