Årsmöte 14 juni

Det har nu blivit dags att bjuda in till årsmötet där vi ska avhandla säsongen 2021/22 och sammanfatta verksamhetsåret som varit. Under årsmötet kommer vi även välja den nya styrelsen, som i samarbete med våra medlemmar, ledare och partners ska staka ut och leda Surahammars IF in i en framtid som förhoppningsvis är både ljus och framgångsrik för hela föreningen, från minsta ungdomslag upp till A-laget.

Årsmötet äger rum nu på tisdag den 14 juni klockan 18.00 i Surahallens servering. Årsmötet är öppet för alla, däremot är det enbart medlemmar som har rösträtt under mötet.

Valberedningen har under våren jobbat i flera olika riktningar för att engagera ett antal nya styrelsemedlemmar. Valberedningens förslag till ny styrelse för Surahammars IF är följande:

Therese Hennig, tf ordförande (omval)
Anna Pettersson, kassör (omval)
Andreas Olofsson, ledamot (nyval 2 år)
Svante Lagerkvist, ledamot (nyval 2 år)
Madeleine Granlind, ledamot (nyval 2 år)
Mattias Forsberg, ledamot (nyval, fyllnadsval 1 år)
Håkan Böös, ledamot (nyval, fyllnadsval 1 år)
Patrik Jensen, suppleant (omval)

Som tidigare annonserats i våra sociala kanaler gällande årsmötet, så kan man fram till årsmötets start på tisdag inkomma med skrivelser, frågor, och synpunkter kring föreningens och styrelsens arbete. Det går också att fram till och med årsmötesdagen inkomma med förslag på styrelsemedlemmar (det finns fortfarande någon plats över) via mejl till valberedningens ordförande, Mattias Forsberg.

OBS! Om du tänkt rekommendera någon annan än dig själv till en styrelsepost så måste den du nominerar vara tillfrågad och ha godkänt nomineringen i förväg. Dina tankar kring föreningens fortsatta eller tidigare arbete och förslag på styrelsemedlemmar skickas till: [email protected]

Välkomna till Surahallens servering på tisdag 14 juni klockan 18.00. Vi bjuder på kaffe.

PS. Vi kommer under säsongen som väntar skapa små sektioner, utanför styrelsen där vi gemensamt jobbar med kiosk/servering, entré, försäljning av lotter/souvenirer och annat som stärker föreningen och dess varumärke. Vill du vara med och jobba ideellt utan att behöva ta en ansvarsroll i styrelsen? Då är du så klart hjärtligt välkommen till oss. Mejla ditt intresse till e-postadressen som nämnts ovan. DS.