Assemblin VS ny diamantpartner till Surahammars IF

Nu står det klart att ytterligare ett företag går in som partner till oss i Surahammars IF. Det är Assemblin VS i Västerås som väljer att stötta oss i en tuff och ekonomiskt utmanande situation.

Det är otroligt fint att se hur fler och fler sluter upp och visar att de värnar om vår förening och dess överlevnad. Senast i raden är alltså Assemblin VS i Västerås. Assemblin VS AB är ett av Sveriges ledande installations- och serviceföretag inom värme och sanitet. Affärsområdet utformar, installerar och underhåller tekniska system för värme, sanitet, sprinkler, industrirör, energi och kyla.

De utför allt inom värme & sanitet samt ventilation, och företaget har ett kompetent och erfaret team som kan hjälpa dig med de bästa lösningarna oavsett behov. Assemblin VS är en del av den stora Assemblinkoncernen som är en komplett installations- och servicepartner med verksamhet i såväl Sverige, Norge och Finland. Assemblin VS Västerås håller till på Pilgatan 21

Besök gärna deras hemsida för att se hur de kan hjälpa just dig.

Er expert inom el och VVS i Västerås | Assemblin – Assemblin

Vi i Surahammars IF lyfter på hatten, bugar djupt och riktar ett stort tack till Assemblin VS för deras fina stöd till vår älskade förening.