På lördag spelas årets sponsormatch i Surahallen

Nu på lördag den 13 januari tar vi emot Enköping i Hockeyettans Norra vårserie. Det är också årets sponsormatch där ekonomiskt stöd från våra fina partners och privatpersoner ser till att ni övriga har fri entré. Vi vill göra detta till en familjefest med en upplevelse för både stora och små. Välkomna!

Matchen mot Enköping börjar 16.00 och vi hoppas att ni är många som vill ta med en kompis, en granne, frugan eller jobbarkompisen till Surahallen för lite hockeyunderhållning. Vi erbjuder förutom matchen också fiskdamm för de små, ponnyridning i samarbete med Surahammars Ryttarförening (15:- per barn), vi säljer våfflor, vi har pysselhörna för barnen och mycket mer. Boka in lördagen med ett besök i Surahallen. Matchen börjar 16.00 men vi slår upp portarna redan 14:30.

Ju fler vi är på plats desto bättre inramning och större ekonomiskt stöd får vår förening. I nöden prövas vännen och efter fem raka nederlag så är killarna både förtjänta och i behov av ett stöd som får pendeln att slå över till vår fördel. Varför inte med en skön seger redan under sponsormatchen?

Är du privatperson eller företagare och vill visa ditt stöd till föreningen i samband med denna match och bidra med en slant? Välj att stötta med 1, 5 eller 10 kronor per åskådare under matchen, eller en i förväg bestämd fast summa utifrån vad som passar dig bäst. Många bäckar små gör skillnad.

Vill du vara med? Kontakta oss på [email protected] eller ring till vår sportchef/marknadsansvarige Jörgen Mähler på telefon: 072 465 99 62

De partners och privatpersoner som redan aviserat sitt stöd inför sponsormatchen är:

Owe Rambow

Warpman