Supporterresa till Hudiksvall på fredag

I veckan spelar våra krigare i Surahammars IF semifinalmatcher mot Hudiksvall i kvalet mot Hockeyallsvenskan. Om intresse finns så kommer det att gå två olika varianter av supporterresor till Hudiksvall på fredag.

Intresset och engagemanget för våra killar i A-laget är stort och det pratas Sura och hockey överallt och nästan hela tiden. Otroligt kul och väldigt välförtjänt då laget gjort en fantastisk prestation under hela säsongen.

När vi går in i nästa nivå av kvalet mot Hockeyallsvenskan så känner vi att det vore kul att kunna ge er möjligheten att ge våra killar ett riktigt fint stöd även på bortaplan. Därför vill vi i samarbete med vår partner Västanhede Trafik nu undersöka intresset för att åka med upp till Hudiksvall och se semifinal 2 på fredag kväll.

Då vi värnar om alla supportrar och vill ge er möjlighet att hitta en resa som passar just er så planerar vi för att skicka två bussar norrut på fredag.

• En buss för Sura support (buss 1) där det säkerligen kan bli lite mer tjo och tjim och högt i tak
  • En buss mera inriktad på familj, anhöriga och övriga intresserade (buss 2)

Vid minst 30 supportrar på bussen – 400 kronor per person
Vid minst 40 supportrar – 300 kronor per person
Vid full buss (50 personer) – 250 kronor per person
Er anmälan sker till [email protected], eller via 070-3381364 senast onsdag 17.00. Obs! Meddela vilken buss ni vill åka med när ni anmäler er.

Tidsschema – Fredag

14.00 Avresa från ishallen

14.25 Kort stopp för påstigande vid ABB arena, Västerås

17.00-17.30 Kortare stopp Tönnebro

18.30 Ankomst Hudiksvall

Hemresa direkt efter match och åter i Surahammar vid midnatt

När vi vet hur många som vill åka med meddelar vi kostnaden per person. Betalning sker då i förskott (senast torsdag) via Swish: 123 274 11 30 till Västanhede/Travel Arena.

Kom igen! Nu fyller vi bussarna och skapar en härlig inramning på plats uppe i Hudiksvall.