Vill du vara med och bidra till sponsormatchen?

På lördag den 28 januari kommer vi i Surahammars IF bjuda in till den årliga sponsormatchen. En match där vi med stöd av er, våra ovärderliga sponsorer och privatpersoner med Surahjärta kan bjuda publiken på fri entré och lite härlig hockeyunderhållning.

I år är det alltså lördagen den 28 januari och matchen i vårserien norra mot Tegs SK som gäller. Vi hoppas att ni är många som vill stötta oss med ett mindre eller större ekonomiskt bidrag på vår resa mot framtiden och nya framgångar med en trygg ekonomi. Oavsett om du är privatperson, befintlig partner eller en företagare som attraheras av oss som förening och vill hjälpa vår verksamhet framåt, så kan du till matchen mot Teg bidra på flera olika sätt.

Du kan välja att bidra med 3, 5 eller 7 kronor per åskådare (som kommer på matchen mot Teg) och sen faktureras i efterhand. Eller så väljer du själv ett fast belopp som du vill sponsra oss med oavsett antal åskådare på matchen.

Många bäckar små och vi i Surahammars IF är tacksamma för allt stöd som kan göra vår förening starkare. Du anmäler ditt deltagande under sponsormatchen antingen genom telefonkontakt med Jörgen Mähler, sport- och marknadsansvarig.

072 – 465 99 62

Eller så fyller du i dina kontaktuppgifter och ditt bidrag via formuläret som du hittar via länken nedan.

ANMÄLNINGSFORMULÄR – SPONSORMATCHEN 28 JANUARI

Stort tack för att du med ditt stöd gör gratismatchen mot Teg möjlig samtidigt som du gör oss till en levande och konkurrenskraftig förening. Ditt stöd bygger vår framtid!